MyDISK Şikayet Yönetim Süreci

MyDISK'in Müşteri Şikayetlerini Ele Alma Politikası

Verdiğimiz veri kurtarma ve ücretsiz analiz hizmetinin kalitesini arttırmak için yazılı ve sözlü geri bildirim kanallarını müşterilerimize açık tutar ve bildirimleri gizlilik ilkesi doğrultusunda kayıt altına alırız. Geri bildirimleri objektif ve adil olarak değerlendirir, şeffaf yönetim anlayışımızla çözüm aşamalarını müşterilerimizle paylaşır, gerekli kaynakları ayırarak süreçlerimizi sürekli iyileştiririz.

MyDISK Müşteri Şikayet İletişim Kanalları

  • 444 83 74 Numaralı MyDISK şikayet hattı ile
  • mydisk.com.tr Web sitemizdeki  “Bize Yazın” sayfası ile
  • sikayet@mydisk.com.tr  E-mail adresine e-posta ile
  • “Danışma”  Flatofis genel müdürlük adresimizde bulunan danışman ile
  • “Posta” Flatofis genel müdürlük adresine posta ile

MyDISK, tüm iletişim kanallarından iletilen şikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.

Bildirimleri Kayıt Altına Alma

Müşterilerimiz tarafından iletilen şikayetler farklı kayıt numaraları altında kayıt edilir ve müşterilerimizin tercih ettiği geri dönüş kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.

Şikayetin İncelenmesi Ve Değerlendirilmesi

Tüm şikayetler konularında uzman müşteri hizmetleri personelleri tarafından yanıtlanmaktadır. Müşteri hizmetleri uzmanları gelen dilek veya şikayetin bir bölümüne veya tamamına yanıt veremiyorsa,  konu ile ilgili birim seçilir ve teknik açıklama alınması için iletilir ve müşteri hizmetleri süreç hakkında müşteriye bilgilendirme yapar.

Nihai Bilgilendirme

MyDISK müşteri şikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması şirketimizin önceliklerindendir. İletilen tüm şikayetler objektif ve adil olarak değerlendirir, müşterilerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikayet kaydı sonuçlandırılır.

Sürekli İyileştirme

Şikayetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici ve önleyici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. Yapılan iyileştirme faaliyetlerin etkinliği sürekli izlenir.

SİZİ ARAYALIM
149189 kişi müşteri temsilcilerimizden destek almıştır.
Görüşmek istediğiniz temsilcimizi seçiniz.
Aramamızı istediğiniz saati seçiniz.
MyDISK Logo